top of page

054-7719280
ידע הוא כוח – שיפור המקצועיות במוקד
שיפור המקצועיות במוקד הוא תהליך שעלינו להשקיע בו זמן ומשאבים. קבלו 11 דגשים לשיפור המקצועיות של העובדים - כי ידע הוא כוח!

יערה כהן - פשוט שירות


10 טיפים למנהל הצעיר
בעולם השירות והמוקדים, יש הרבה מנהלים צעירים. איך מתמודדים עם ניהול בגיל צעיר, כשהעובדים שלי לעיתים מבוגרים ומנוסים ממני? קבלו 10 טיפים.

יערה כהן - פשוט שירות


המנהל כמאמן – מהעצמה לעצמאות
תפקיד המנהל הוא להעצים את העובדים שלו, לתת לעובדים את הכלים להתמודד בעצמם. כל אלה מהווים תהליך של אימון - קבלו כמה טיפים על המנהל כמאמן.

יערה כהן - פשוט שירות


הגדרת יעדים ומטרות
למה חשוב להציב יעדים ומטרות? היעדים ממקדים אותנו בעיקר, מחברים אותנו למטרות התפקיד שלנו והארגון בו אנו עובדים ויוצרים אתגרים.

יערה כהן - פשוט שירות


שירות וואו
איך יוצרים שירות וואו? חשוב לזכור שמדובר בעיקרון מנחה שמשפיע על כל תהליכי השירות בארגון: נעשה עבור הלקוח שלנו גם דברים שהוא יכול לעשות לבד.

יערה כהן - פשוט שירות


שיפור חוויית לקוח באמצעות חוויית עובד
מעוניינים בשיפור חוויית לקוח הניתנת במוקד שלכם? הסוד הוא: להשקיע בעובדים שלכם - לגרום להם לחוש שמשקיעים בהם ושיש להם לאן לצמוח.

יערה כהן - פשוט שירות


ניהול מוקד מרחוק
המציאות מחייבת - אז איך מנהלים מוקד מרחוק? איך מנהלים את המערך הזה מהבית? ההפסקות, המשמרות זמני ההמתנה והניהול השוטף? כאן תמצאו טיפים להצלחה

יערה כהן - פשוט שירות


התנגדויות במשבר הקורונה
משבר הקורונה יצר התנגדויות ואתגרים חדשים בהרבה מוקדים, כאלה שלא הכרנו קודם.
האם נערכנו לכך? איך אפשר להתמודד?

יערה כהן - פשוט שירות


צועקים על העובדים שלכם?
ניהול הוא אתגר לא פשוט, והעובדים עשויים ליצור סיטואציות מורכבות שקשה להתמודד איתן. צועקים על העובדים? יש לפחות שלוש אפשרויות אחרות...

יערה כהן - פשוט שירות


bottom of page