top of page

054-7719280
7 עקרונות זהב ליצירת מוקד מנצח!
חולמים על מוקד מנצח? קבלו 7 טיפים שייקחו את המוקד שלכם צעד אחד קדימה - מבחירת העובדים, דרך דוגמה אישית ועד ליצירת נהלים ותהליכים ברורים.

יערה כהן - פשוט שירות


על שחמט ושיחת מנהל...
איך הופכים שיחת מנהל למועילה ואפקטיבית?
חשוב לזכור ששיחת מנהל היא לא שחמט - ניצחון איתי הוא כששני הצדדים יוצאים מרוצים מהשיחה.

יערה כהן - פשוט שירות


חוק 6 הדקות. מה חשוב לדעת?
חוק 6 הדקות נועד לשפר את השירות במקרים של טיפול בתקלה, בירור חשבון, בקשה לניתוק. בלי קשר לעיקרי החוק, מומלץ תמיד להשקיע בקיצור זמן ההמתנה.

יערה כהן - פשוט שירות


מודל אפר"ת בשירות
מודל אפר"ת מדבר על היכולת שלנו לנהל את הרגשות שלנו. בשירות לקוחות - הוא מאפשר לנו לבחור פרשנות שתחבר אותנו ללקוח ולתת לו שירות קשוב ואמפתי.

יערה כהן - פשוט שירות


סיום עבודה, איך עושים את זה בטוב?....
הליך סיום עבודה - פיטורי עובד, אינו הליך נעים, אך ניתן לעשות אותו בדרך הוגנת ואמפתית, שתגרום לפרידה להיות פחות קשה.

יערה כהן - פשוט שירות


תיאום ציפיות והגדרת זמנים במוקד
תיאום ציפיות, ובמיוחד לגבי הנושא החשוב של הגדרת זמנים במוקד, יוצר עבור הלקוח חוויה נעימה יותר, כי כולנו אוהבים לדעת מה הצעד הבא.

יערה כהן - פשוט שירות


מטפחים את הדור הצעיר במוקד...
כשאנחנו מטפחים את הדור הצעיר במוקד - אנחנו מעניקים להם כלים לעבודה ולחשיבה עצמאית ויוצרים חיבור משמעותי לארגון ומחויבות כלפינו.

יערה כהן - פשוט שירות


התחלה חדשה – קליטת עובדים למוקד
התחלה חדשה בעבודה מלווה בהרבה חששות והתרגשות. איך קולטים עובד חדשש לצוות ולארגון בצורה מיטבית? איך גורמים לו להרגשה טובה ומאפשרים לו להצליח?

יערה כהן - פשוט שירות


יחס מיוחד לכל אחד!
אנחנו משתדלים לתת לעובדים שלנו יחס שווה, אבל האם כל עובד זקוק לאותו היחס? איך מתאימים יחס מיוחד לצרכיו של כל עובד וגורמים לו לחוש מיוחד?

יערה כהן - פשוט שירות


טיפים לגיוס עובדים מוצלח בעולם השירות והמוקדים!
גיוס עובדים למוקדי שירות הוא תהליך לא פשוט, והמחסור בעובדים נותן את אותותיו בהתנהלות המוקד. איך מגייסים נכון? קבלו 10 טיפים

יערה כהן - פשוט שירות


bottom of page