top of page

054-7719280
5 עקרונות לניהול שיחה מרחוק שתרגיש קרוב...
כשעובדים מרחוק קשה לשמור על קשר עם העובדים אך זה הכרחי כדי לשמור על המחוברות ולתת לעובד תחושה שקשובים לו. איך עושים את זה?

יערה כהן - פשוט שירות


טיפים לעבודה מהבית
איך שומרים על האנרגיות, הדינמיקה והמוטיבציה בזמן עבודה מהבית? קבלו כלים וכללים שיעזרו לכם לעבוד מהבית בלי להישאב לכל האתגרים שהבית מזמן.

יערה כהן - פשוט שירות


מה עושים כשאין עבודה?
בתקופות רגועות, בחגים או במצבי חירום יש מצבים של ירידה בכמות העבודה. ובכל זאת מגיעים לעבודה. איך עובדים בתקופות שאין עבודה? מה כדאי לעשות?

יערה כהן - פשוט שירות


שיפור השירות הוא ריצה למרחקים ארוכים
שיפור השירות הוא ריצה למרחקים ארוכים. התוצאות אינן מידיות ויש צורך בהתמדה ובהשקעה כדי להגיע לשינוי אמיתי.

יערה כהן - פשוט שירות


הסבר רציונאל בשירות
כשהנציג עובד על אוטומט, הוא יוצר התנגדות אצל הלקוח. הסברת הרציונאל בשירות - ההיגיון שמאחורי הנהלים, הופך את השיח לאישי ואכפתי יותר.

יערה כהן - פשוט שירות


ניהול ידע במוקדים בעולם החדש
מהי בעצם מערכת לניהול ידע במוקד? למה היא כלי כל כך חשוב? איך היא תורמת להתנהלות המוקד? את התשובות לשאלות אלה תקבלו במאמר הבא.

יערה כהן - פשוט שירות


פעולות אוטומטיות בתהליכי מוקד
איך יוצרים אוטומציה במוקד? איך הופכים תהליכים ליעילים יותר בצורה חכמה שאינה פוגעת ביחסי האנוש עם הלקוחות, ואינה מסרבלת את שגרת העבודה?

יערה כהן - פשוט שירות


שירות עצמי – הטמעת שירותים דיגיטליים
הטמעת שירותים דיגיטליים מקלה על הלקוח. הוא יכול לקבל שירות מתי והיכן שנוח לו באופן מהיר ומיידי. אז איפה הבעיה ואיך עושים את זה נכון?

יערה כהן - פשוט שירות


נגישות בשירות
אנחנו מדברים הרבה על נגישות בשירות, איך מציגים את הדברים בפני הלקוח, אבל כשאנחנו מקבלים פנייה שלא נמצאת בצ'ק-ליסט שלנו, אנחנו הולכים לאיבוד.

יערה כהן - פשוט שירות


נועלים את נעלי הלקוח...
מתי בפעם האחרונה התקשרתם למוקד שלכם? זוהי הדרך להיכנס לנעלי הלקוח, לעבור את המסע שהוא עובר, לזהות את החולשות ולשפר.

יערה כהן - פשוט שירות


bottom of page