054-7719280
סדנאות שירות ומיומנויות תקשורת
למי מיועד השירות?
לאנשי השירות, נציגים, אחמ"שים, בכירים ומנהלים - במטרה לשפר מיומנויות רכות.
למנהלים, אחמ"שים ובכירים – במטרה לפתח מיומנויות ניהול ויכולות להנעת עובדים אפקטיבית.
סדנאות לשירות לקוחות - השירות כשליחות
מטרת הסדנה:
שיפור שירות הלקוחות בארגון באמצעות מתן ביטחון לעובדים, הבנת חשיבות השירות ותועלותיו וכן מתן כלים אפקטיביים לייעול השירות במוקד. הסדנאות עוסקות בנושאים שונים ונבנות בהתאמה אישית לצרכי הארגון, המנהל והעובדים.
נציג בעל תודעת שירות גבוהה ומיומן בביצוע שיחות עם לקוח, יוכל ליצור שביעות רצון אצל לקוח גם כשעדיין אינו מקצועי בתחום העיסוק וידע איך להוביל את השיחה למקום נכון ומדויק.
התכנים הנפוצים הינם:
-
שיפור מיומנויות שיחה
-
בונים שיחה להצלחה - שלבי השיחה
-
מהתנגדות להתמקדות מניעה וטיפול בהתנגדויות – כלים והתמודדות רגשית
-
תקשורת אפקטיבית ושפה חיובית
-
פיתוח חשיבה יצירתית בשירות
-
התנהלות בתקשורת כתובה
-
שיפור שירות פנים ארגוני - שיתוף פעולה ותקשורת פנים ארגונית
-
התמודדות עם שחיקה
-
ניתוחי שיחות ולמידה משותפת
-
מפניה לחוויה - חווית שירות "וואו"
ניתן להעלות בפני רעיונות, ואפתח אותם לסדנה בהתאם לצרכים.
זמן הסדנה משתנה בהתאם לסוג הסדנה ולצרכי הארגון (החל משלוש שעות ועד מספר ימים). ככל שהסדנה ארוכה יותר, ניתן לשלב יותר פעילויות וסימולציות המסייעות בהטמעה ובהפנמה של התכנים.
צרו קשר לשיחת ייעוץ ראשוני חינם!
איך זה עובד?
לאחר השיחה עם מזמין הסדנה, אגיע אליכם לצורך אבחון ובירור צרכים ממוקד יותר. אשוחח עם המנהלים הרלוונטיים, עם נציגי העובדים, תבוצע האזנה קצרה לשיחות, או התלוות לנציג שטח, במטרה להבין ולדייק את הצרכים להם נדרשת הסדנה. לאחר שלב זה, הסדנה תיבנה על ידי בהתאם לעולם התוכן הספציפי ותשלב דוגמאות מתאימות, וכן לקהל היעד המדובר. כך תקנה הסדנה מיומנויות רלוונטיות ופרקטיות ותתאים לציפיות אנשי השירות.
הסדנה משלבת משחקים, סרטונים, סימולציות ופעילויות ומועברת בדרך מגבשת וחוויתית.