top of page
DSC_0247.JPG
ייעוץ לבכירים - שיפור חווית הלקוח בארגון​
למי מיועד השירות?

מנהלי מוקדים/ מרכזי שירות/ חטיבת שירות/ מנהלי מערך שירות

מטרת התהליך

סיוע וליווי בשיפור השירות ברבדים שונים:

  • שיפור שירות הלקוחות בארגון 

  • שיפור שירות פנים ארגוני

  • תהליך חוצה ארגון לשיפור חווית הלקוח

  • העלאת הרמה המקצועית

  • ייעול ובניית תהליכי עבודה

  • סיוע והכוונה בהקמת מוקד

  • שימור עובדים לאורך זמן במוקד ובארגון

  • קיצור זמני המתנה

  • בניית יעדים אפקטיביים והובלה לעמידה בהם

  • שיפור מדידה ודרכי בקרה

  • העלאת התפוקה

  • סיוע והכוונה בניהול משברי שירות

  • סיוע בביצוע שינויים ארגוניים בתחום השירות

  • סיוע בבחינת פרופיל הגיוס, ערוצי הגיוס ותהליך ההכשרה.

כל התהליכים מתבצעים תוך חשיבה על טובת הארגון, טובת הלקוח וטובת העובד.

רוצים לקבל מידע נוסף? להתאים את תכנית העבודה הנכונה ביותר עבורכם ועבור הצוות שלכם? צרו קשר לשיחת ייעוץ ראשוני חינם!

 

איך זה עובד?

בתהליך הייעוץ אגיע לארגון המבוקש. אפגש עם מזמין השירות וכן עם המנהלים הרלוונטיים האמונים על מערך השירות בארגון על מנת להבין את הצורך הקיים.

בהמשך תבוצע האזנה לשיחות של העובדים וכן התלוות לנציגי שטח הרלוונטיים במידה וקיימים על מנת להבין את התפקיד מבסיסו.

בסיום תהליך האבחון  והבנת הצורך, אגיש לידיכם תכנית מסודרת עם שלבים ברורים לביצוע וכן אלווה ואסייע עד לסיום התהליך בהצלחה.

בואו להכיר שירותים נוספים!  לחצו כאן.

bottom of page