top of page

כמה מכתבי תודה כתבת בחייך?

כמה מכתבי תודה כתבת בחייך?

פעמים בודדות? בכלל לא?

למה בעצם?

מה צריך לקרות כדי שנכתוב מכתב תודה?

צריכה להיות חוויה מיוחדת במינה.

מרגשת.

שנרגיש שרואים אותנו בין כל ההמון.

שנרגיש שעשו בשבילנו, התאמצו, חשבו עלינו, השקיעו בנו, שבאמת אכפת מאיתנו.

ואיך אנחנו מגיבים כשנציג שלנו מקבל מכתב תודה? פוסט תודה בפייסבוק?

ברוב המקרים שולחים לכולם, וכותבים בגדול תותח כל הכבוד, לפעמים מכתבים מנהל בכיר, או אפילו מפרגנים באיזה צ'ופר קטן.


כמה מכתבי תודה כתבת בחייך?

והנציג שלנו, מה איתו?

הוא מחייך, מרוצה, מקבל בוסט של אנרגיה, אבל יום למחרת, האם הוא יודע בהכרח לשחזר את החוויה?

ומה עם העמיתים? בוודאי רוצים גם את התהילה הזו בעצמם.

אבל האם הם יודעים איך?

אז מה עושים כדי שבאמת נצמח ממכתב תודה? כדי שנעלה על הגל?

התשובה פשוטה יותר ממה שאתם חושבים.

תלונות אנחנו יודעים לנתח היטב.🧐

לאתר את נקודת הכשל, להפיק לקחים, לכנס את כולם וללמוד יחד.

אז מה אם ננהג באותו האופן עם הצלחה? עם תודה?🥰

ננתח אותה בשקט במשרד, נתקשר ללקוח, נודה לו, ונשאל אותו איך אפשר ללמוד מהחוויה כדי להעניק אותה לעוד לקוחות.

יום למחרת נכנס תדריך בוקר דרמטי, ונפתיע🤪 עם ניתוח חווית הצלחה.

נשב ללמוד ממנה יחד. ננתח אותה.

בסוף נפנק את הנציג בצ'ופר. כי מגיע לו. 👏

נדבר על הדרך.

על האדיבות, על ההקשבה, על המקצועיות, על המאמץ וההשקעה, על סגירת הקצוות, על ההפתעה, על הווואו. על מה באמת במקרה הספציפי הזה, עשה את ההבדל ונתן ללקוח שלנו את התחושה שהוא חשוב לנו.

מה נרוויח❓

😁לקוח עוד יותר מרוצה שמבין שהתייחסו ברצינות למכתב שלו ומרגיש שותף להצלחה

😁נציג בעננים, מועצם, מרגיש חשוב ומשמעותי שיודע איך לשחזר את ההצלחה

😁צוות של אנשים שבא להם גם, אבל גם יודעים איך, יודעים למה לשים לב, יודעים איך ליצור את הוואו.

בנוסף לכל הטוב הזה, תיצרו אווירה מיוחדת, חמה, ממוקדת בטוב ובחיובי.

אווירה של הוקרת תודה לעובדים היקרים שלכם.😍

אז יאללה, חכו למכתב הבא, וגשו למלאכה! 🤓

מבטיחה שישתלם‼️

בהצלחה!🤩


רוצים לקבל עוד כלים להעצמת העובדים וללמידה מהצלחות? הזמינו אותי לסדנת פיתוח מנהלים - להנעה בהנאה, בהתאמה לצרכי הארגון.




コメント


bottom of page