top of page

שירות בסיסמאות – מוכר?

"אצלנו – הכל אפשרי" "שמים את הלקוח במרכז" "עונים לך בכל דרך, בכל שעה!"

שירות בסיסמאות.

מוכר? מי מתחבר?

למי יש בארגון סלוגן שרץ ומפורסם בכל מקום? החלטתי לעסוק בנושא הזה.

לצורך ההמחשה, דמיינו חברה שמנפנפת בזמינות שלה בכל מקום אפשרי. כזו המבטיחה מענה מהיר בכל ערוץ שנפנה, תוך שניות בודדות. ואז מגיע רגע האמת. אתם זקוקים לשירות מהחברה הזו. אתם מצפים למענה מהיר כמובטח כמובן, אבל... אתם פונים בווטסאפ, מקבלים הודעה חוזרת שהשירות לא זמין כעת ושיש לפנות בערוצים אחרים, מחליטים לנסות את הצ'אט, ואחרי 15 דקות ללא מענה, מחליטים להתקשר. עונה לכם שירות מענה חיצוני ומבטיח שנציג יחזור אליכם. מתי? כשיוכל... מה הצפי? וואללה לא יודע.

מקרה אחר, דמיינו שאתם פונים לארגון שמנפנף בכך שאצלו הכל אפשרי, וכמות הלא שאתם נתקלים בה בשיחה איתו מרקיעה שחקים.

למצוא סלוגן טוב, זה חשוב וטוב, מוצאים קופרייטר מוצלח ושנון ויש לנו את זה.

אבל מה אח"כ?

האם השטח מחובר לסלוגן הזה? האם הארגון יודע לעמוד מאחורי ההבטחות והמילים היפות מלבד לצרף את הסלוגן לחתימה במייל ולפרסם אותו בכל מקום? האם הנציגים עוברים תהליך ומקבלים כלים מה המשמעות של הסלוגן הזה, ואיך מיישמים אותו הלכה למעשה?


שירות בסיסמאות - פשוט שירות

​האמת? בחרתם בסלוגן, סבבה. לגמרי בעד. אבל לפני שנפרסם אותו על שלטי חוצות, בתקשורת, בIVR ובחתימה של כל הארגון, כדאי ללמוד ליישם אותו - כדי שהשירות לא יישאר רק "שירות בסיסמאות". רק כשאנחנו בטוחים שאנחנו לגמרי walk the talk בארגון, מהמנכ"ל עד אחרון העובדים, ויודעים שאנחנו עומדים מאחורי הסלוגן ב100%, אפשר גם לפרסם ולגרום ללקוחות לעוף על השירות המצוין שיקבלו!

הרבה יותר חשוב שנשקיע בהטמעת החשיבה המופלאה הזו אצל העובדים, בשיפור התהליכים על מנת שההבטחה הנכספת תצא לפועל, וקצת פחות בפרסום. ככה נצליח להפתיע את הלקוחות שלנו ולהתעלות על הציפייה שלהם, במקום לגרום להם לצפות ואז להתאכזב.

ואם צריך לבחור בין שניהם? תמיד תבחרו בשירות. אם השירות טוב תסתדרו מצוין גם בלי הסלוגן.🤩 שירות מצוין הוא השגריר הכי טוב שיכול להיות לכם.😁

רוצים להפוך את השירות שלכם למצוין? הזמינו אותי לסדנת שירות ומיומנויות תקשורת, בהתאמה לצרכי הארגון.



Comments


bottom of page