top of page

שיפור חוויית לקוח באמצעות חוויית עובד

מעוניינים לשפר את חווית הלקוח הניתנת במוקד שלכם?

רוצים שהנציגים ישקיעו יותר ויהיו מחוייבים יותר ללקוח?

כדי לשפר את חווית הלקוח שלנו, נכון וחשוב לתת לעובדים שלנו כלים מיטביים ופרקטיים למתן שירות איכותי ללקוחות הארגון, סדנות, משובים ועוד. מסכימה בהחלט.

אבל כדי לתת שירות "וואו", מכל הלב, צריך יותר מזה.

כדי שלקוח יקבל שירות מעולה, הנציג צריך להרגיש לויאלי לארגון בו הוא עובד, הוא צריך להרגיש שמשקיעים בו, שיש לו לאן לצמוח, שהוא מוערך, שהוא מתוגמל בהתאם להשקעה שלו. כלומר - שיפור חוויית לקוח תלוי בחוויית העובד בארגון.


שיפור חוויית לקוח

איך יוצרים חווית עובד שתורמת לשיפור חוויית לקוח?


✅קשר מעצים עם המנהל הישיר

בעיני המנהל הוא החלק המשמעותי ביותר.

כשהמנהל מצליח להתחבר לעובד ברמה האישית, מקפיד על תשומת לב מיוחדת לכל עובד, יוצר חיבור אישי ואותנטי עם העובד, העובד מחזיר בחזרה.

כשעובד מרגיש חשוב ומשמעותי בעשייה שלו, כשמרגיש תורם ומשמעותי, כשנעשים תהליכי משוב ובקרה ומקבל כלים להשתפר בדרך בונה וחיובית, הוא משקיע בחזרה.

כשהעובד משקיע, הלקוח מרוויח, והארגון מרוויח.

✅אופק

כשהעובד מרגיש שיש לו לאן להתקדם בארגון, כשמרגיש שרואים ומעריכים את העשייה שלו, כשהמוקד הוא המקום שפותח דלתות בארגון, והעובדים בו מבוקשים ביתר המחלקות והוא ממותג כמחלקה נחשבת עם אנשים איכותיים, העובד מרגיש חובה לעמוד בסטנדרטים ומבין שזה ישתלם לו בהמשך.

✅הדרכות הכשרות והעשרה

כשהעובד מרגיש שמשקיעים בו, כסף, זמן, מחשבה, כשהארגון משקיע בסדנות והכשרות ונותן לעובד כלים להצלחה, העובד מרגיש חשוב, מרגיש שמשקיעים בו, ובו בזמן גם מקבל כלים להצליח. במהלך הדרך צובר העובד חוויות הצלחה, וכך מגיע מלא מוטיבציה ליום העבודה שלו. עובד עם מוטיבציה ישקיע חזרה בלקוח שלו.

✅נותנים שירות טוב לעובד

ארגון שנותן שירות טוב לעובד במחלקת שכר ורווחה, מנהל שדואג לעובדיו ומעניק להם שירות טוב, ארגון שתופס את עובדיו כלקוחות פנימיים ודואג שגם ירגישו כך, בעצם מהווה דוגמה חיה עבור העובדים למה מצופה מהם, ולדרך בה אפשר וצריך להעניק חוויה עוטפת ללקוח, חוויה שתסגור קצוות פתוחים, שתחשוב על הפרטים הקטנים, שתפתיע את הלקוח בכל הזדמנות.

משלמים לעובד בזמן, תמיד. נותנים לעובד תחושה שהשכר המשולם הוא הוגן, שמקבל מה שמגיע לו, שיכול לסמוך על המערכת. כשהוא פונה בכל עניין הוא נענה באופן איכותי, בזמינות גבוהה.

שמים את העובד במרכז, משקיעים בו עד לפרטים הקטנים וחושבים עליו בדיוק כמו על הלקוח שלכם.

כדי שהעובד שלנו יהיה פנוי לתת חוויה משמעותית ללקוח שלנו, עליו קודם לקבל חווית עובד משמעותית בעצמו.

ארגון שישקיע בעובד, יקבל הרבה יותר בחזרה...


רוצים לפתח עוד מיומנויות ניהול? הזמינו אותי לסדנת פיתוח מנהלים - להנעה בהנאה, בהתאמה לצרכי הארגון.

Comments


bottom of page