כשנשקיע באיכות העובדים שלנו, בשיפור התהליכים, בטכנולוגיית השירות, בזמינות השירות, בהתחלה נרגיש שאנחנו רק משקיעים בלי בהכרח לראות תוצאות בשטח. הרבה ארגונים חוששים שאם ישקיעו במערך השירות הם רק יוציאו כסף, מבלי לראות תוצאות. מילת המפתח כאן היא התמדה.
הכל מתחיל בשלב ההשקעה בשיפור השירות
בשלב ההשקעה אנחנו בעצם זורעים. אנחנו חייבים להמשיך להשקיע בעקביות, לטפח ולהשקות את השירות שלנו, את האנשים שלנו, לעמוד מאחורי המילים המפוצצות מלקוח קטן ועד גדול, להמשיך לשים לב לפרטים הקטנים. בהדרגה יתחילו לבצבץ הפירות... ניצנים של שינוי אמיתי. לקוח מרוצה בוחר בנו מחדש כשיש לו אפשרות כזו. לקוח מרוצה ממליץ והופך לשגריר נאמן ומייצר לנו לקוחות נוספים. לקוח מרוצה הוא העתיד שלנו. כשמטפחים לקוחות מרוצים חושבים קדימה, ולא רק על כאן ועכשיו.
כשמשקיעים במערך מכירות, התוצאות נראות באופן מיידי. נכון. אבל כדי לשמור על התוצאות האלו לאורך זמן, אנחנו חייבים לתת ללקוח מוצר איכותי לצד שירות מעולה. רק כך נוכל ליהנות מפירות שזרענו לאורך זמן, ולהגיע כמנצחים לקו הסיום - ליעדים שהצבנו לעצמנו.
מעוניינים לשפר את השירות בארגון ומתלבטים איך להתחיל? זקוקים לסיוע בשיפור תהליכים? רוצים להשקיע יותר באנשי השירות שלכם? אשמח לעזור!😁
Comentários