ברגעים מסויימים, או בתקופות מסויימות, אנחנו מוצאים את עצמנו בתחושה שאין לנו עבודה.
זה יכול להיות בתקופה רגועה במוקד, בחגים, במצב חירום שגורם לירידה בעומס העבודה ועוד הרבה אחרים.
מתיישבים על המחשב ולא יודעים מה לעשות. על מה לעבוד.
הפוסט הזה נועד עבור מי שמרגיש שהלך לאיבוד, שלא יודע למה לגשת ועל מה לעבוד.
אני חושבת שתקופות כאלו הן זמן מצוין לסדר, ריענון ושיפור.
כמה רעיונות לעבודה בזמנים שאין עבודה:
עדכון ותיקוף – מעבר על נהלים, מערכות ידע, תהליכי עבודה, ביצוע שינויים ושיפורים, תיקוף המידע ועדכונו.
שיחות עם העובדים – אפשר לשוחח עם העובדים להרגיש קצת את הדופק, לקבוע ישיבות צוות משותפות , ביצוע משובים ושיחות משוב עם העובדים.
אסטרטגיה – חשיבה על נושאים שבשגרה אנחנו לא מגיעים אליהם. איך לשפר את תהליכי הגיוס וההכשרה, חשיבה על שיפורים לתכנית העבודה, לתכנית הרווחה של העובדים שלנו, ובכלל, מחשבה על מה פחות עובד בשוטף ואיך אפשר לשפר אותו. אפשר לשתף גם את הצוות בנושאים האלו ולהתייעץ איתם מה מצריך שיפור.
פרוייקטים... - משימות שדחינו, שבשוטף אין לנו זמן וחשק לשבת עליהן. זה הזמן להשתלט עליהם.
אם גם העובדים כרגע מרגישים ירידה בעומס ופנויים לעבודה אפשר לתת להם משימות מתוך העשייה הזו ולשתף אותם.
יש לכם רעיונות נוספים?
מוזמנים לשתף בתגובות!
רוצים לשפר את השירות? הזמינו אותי לסדנת שירות ומיומנויות תקשורת, בהתאמה לצרכי הארגון.
Commentaires