ידעת שהיום, ה19.3, מציינים את יום הלקוחות הבינלאומי?🤩
איך מציינים את היום הזה אצלכם בארגון❓
גם אם לא ידעת, גם אם לא הגעת לזה, גם אם סתם לא חשבת לתת לזה יותר מדי מקום,
אני כאן לומר לך שזו אחלה הזדמנות להעלות את המודעות לשירות טוב, לחיבור אישי ללקוח ולחווית שירות מעולה, ולזכור ולהזכיר לכולם שהלקוחות שלנו הם הנכס הכי חשוב שלנו.
ואני אומרת הלקוחות כל כך חשובים לכל ארגון ולכל מוקד, מגיע להם יותר מיום אחד. בואו נהפוך את זה לשבוע הלקוחות. 😜
לקוחות נהנות בסדנת שירות באנליסט...
אתם בעניין❓
קבלו כמה רעיונות לנצל את השבוע הזה באופן מיטבי.
👈תחרות וואו ללקוח – במהלך השבוע העובדים צריכים למצוא דרכים יצירתיות להפתיע לטובה את הלקוחות שלהם. למשל לקצר עבורם תהליכים, להפתיע באיזו שיחה עם עדכון משמח במקום מייל או מסרון, להפתיע עם משהו שקשור לבקשת הלקוח או למצב בו הוא נמצא. שיהיו יצירתיים. כל וואו מזכה אותם בנקודות ובסוף השבוע יש פרסים למנצחים.
👈טיפ מיומנות שיחה תדריך שכולו מוקדש לטיפ או כלי לשיפור השירות בשיחה. הטיפ יכול להיות מועבר על ידי המנהלים או על ידי אחד העובדים – לשיקולכם – רעיונות לדוגמה, הקשבה, יצירת חיבור אישי וכד'.
👈ניתוח חוויות הצלחה – בוחרים כמה הצלחות שהיו מהתקופה האחרונה, מתחקרים אותם כמו שאנחנו מתחקרים תלונה, ומציגים את התחקיר בתדריך לכל העובדים ללמידה ורעיונות. אפשר גם לתת לעובד שטיפל בלקוח את הבמה בתדרוך שלנו כמובן.
👈סימולציות – להקדיש את התדריכים השבוע לסבבי סימולציות עם מקרים מהשטח. לאחר הסימולציה העובדים נותנים משוב. כדאי להקליל ולהשתמש במקרים קצת משעשעים כדי יהיה כבד מדי.
אפשר כמובן לשלב כמה רעיונות יחד.
מתי עושים את כל אלו בתוך העומס?
בבוקר, בסוף היום, בכמה סבבים במהלך המשמרת, לעובדי שטח או היברידים אפשר גם בזום.
זה מספיק חשוב כדי שנמצא לזה 10 דקות ביום, נכון?
ממליצה בחום לשלב את הרעיונות הללו גם בשגרה שלכם.
יש לכם עוד רעיונות? מצוין!🥰
מוזמנים לכתוב לי כאן למטה בתגובות.
🎊🥳שבוע הלקוח שמח שיהיה!🥳🎊
רוצים עוד רעיונות לניהול מעורר השראה? הזמינו אותי לסדנת פיתוח מנהלים - להנעה בהנאה, בהתאמה לצרכי הארגון.
Comments